Chat with us, powered by LiveChat
Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Թվայնացիր կամ մահացիր. բիզնեսն այլընտրանք չունի. «Էստի համեցեք»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Կգա ժամանակ, և մարքեթոլոգներին ևս կփոխարինեն ալգորիթմերը: Թվային դարաշրջանում մարքեթինգային գործիքները փոխվում են անընդհատ ու ամեն օր: Ինչպե՞ս է զարգանում մարքեթինգը և ի՞նչ նոր թրենդներ կան օրեցօր կատարելագործվող թվային աշխարհում: Ի՞նչ դասական գործիքներ է կորցրել մարքեթինգը և արդյո՞ք նորերը նույնքան արդյունավետ են: 2019 թվականի մարքեթինգային թրենդների մասին է «Էստի համեցեքի» այս թողարկումը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan