«Էստի համեցեք». մարքեթինգային գաղտնիքներ




Հաղորդումը հասանելի է միայն բաժանորդներին: Այն լսելու կամ ներբեռնելու համար անհրաժեշտ է բաժանորդագրվել:
Մարքեթինգային «ճաշի» բաղադրությունը և մարքեթինգային ուսումնասիրությունների մեխանիզմը. ինչպես ընտրել սոցհարցման մասնակիցներին, ինչ է ներկայացուցչական ընտրանքը: Այս թողարկմանը պարզել ենք, թե ինչու են սոցհարցում իրականացնողները խուսափում լրագրողներից ու սոցիոլոգներից: Ներկայացնում է «Մարքեթինգի հայկական ասոցիացիայի» նախագահ Արամ Նավասարդյանը: