Chat with us, powered by LiveChat
Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ուսուցչի առաքելությունը ոչ թե բան սովորեցնելն է, այլ բան սովորելու ցանկություն արթնացնելը. «Պատգամավոր Զոհրապ էֆենդին»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Մեր կրթական հաստատություններում սովորեցում են սպառող լինել, այլ ոչ սովորող: Սովորում են միայն քննության ու սեմինարի համար, իսկ ինքնակրթությունը, ամբողջ կյանքի ընթացքում զարգացումը չի կարևորվում:  Մանկավարժության չգրված կանոնն ասում է՝ քո սովորացրածի 80 տոկոսը դու ես, քո անձը: Մեթոդաբանական 100 կանոն իմանալը դեռևս լավ մանկավարժ լինելու գրավականը չէ: Պետք է սովորել սովորեցնես: Ժամանակին դեռ Զոհրապն էր հայ վաճառականների օրինակով խոսում ինքնակրթության մասին: Նա ասում էր. «Մեր առևտրականները թիվ 1-ն էին, բայց հիմա անգամ թուրքերն են մեզանից առաջ անցնում, քանի որ հայ վաճառականները չուզեցին կրթվել, զարգանալ ու մնացին խանութպանի մակարդակի, որոնց միակ մտածմունքը խորամանկությամբ ու խարդախութամբ գործն առաջ տանելն է»: Մեր կրթական համակարգի ու մեթոդաբանության արդիականության մասին են զրուցել Նարինե Թուխիկյանն ու կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan