Chat with us, powered by LiveChat
Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Մարքեթինգը՝ հակածխախոտային պայքարում. «Էստի համեցեք»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Մենեջմենթ, կոմունիկացիա, մարքեթինգ... այս հասկացությունները, կարծես, անծանոթ են մեր պետական գերատեսչություններին: Յուրաքանչյուր ռեֆորմ, որը, թվում է, թե բարեփոխմանն է միտված, վերածվում է հասարակության համար վատ ու անընդունելի մի բանի: Այդպիսին էր կենսաթոշակային «պարտադիր, բայց ոչ պարտադրված» համակարգի ներդրումը, այդպիսին է հակածխախոտային պայքարը: Լավ գաղափարը չձախողելու համար ռեֆորմի հեղինակները պետք է առնվազն տիրապետեն վերը նշված տերմիններն ու գաղափարն իրականացնեն ճիշտ և ընդունելի մեխանիզմներով:

 

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan