14:27   21-06-2021
Ինչպես պլանավորել հաջողությունը. 4P-երի գաղտնիքը բիզնեսում. «Էստի համեցեք»
Թողնել մեկնաբանություն

Բիզնեսում պետք է ձևակերպել ոչ միայն նպատակը, այլ նախևառաջ հասկանալ դրան հասնելու կոնկրետ միջոցները՝ սկսած վաճառքների ավելացումից, մինչև այլ կոնկրետ քայլեր: Մարքեթինգային պլանը գործողությունների ճանապարհային քարտեզ է, որի մեջ կետ առ կետ թվագրված են, թե ինչպես և ինչ գործողություններ է պետք ձեռնարկել առաջնային բիզնես նպատակներին հասնելու համար՝ գրանցելով պլանավորված հաջողություններ: Չնախատեսված իրավիճակներով պայմանավորված մարքեթինգային պլանը կարող է և փոփոխվել. համավարակը արդեն ապացուցել է դա: 

«ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցի խոսքով փոփոխվող շուկայում մեկ տարվա համար կազմված մարքեթինգային պլանը լրիվ բավարար է :

Loading...