14:00   28-06-2021
Ողջու՛յն սպառող, ես ապրանքն եմ. մարքեթինգային հաղորդակցությունների արդյունավետությունը. «Էստի համեցեք»
Թողնել մեկնաբանություն

Նույնիսկ ամենաորակյալ ապրանքի կամ ծառայության մասին ժամանակ առ ժամանակ սպառողին պետք է հիշեցնել: Դա կատարվում է մարքեթինգային հաղորդակցությունների միջոցով: Տեղեկատվությունը հիմնականում թիրախային սպառողին է ուղղված, այն պարունակում է ինֆորմացիա ապրանքի կամ ծառայության մասին, ինչպես և ներկայացնում է տեղեկատվություն նորույթների մասին: Տարածման աղբյուրները, կապված թիրախային սպառողից, կարող են տարբերվել՝ սկսած sms-հաղորդագրություններից մինչև էլ. փոստին ուղարկվող առաջարկները: Մարքեթինգային հաղորդակցությունները հետադարձ կապ են ապահովում սպառողի և արտադրողի միջև: Հաճախ նման «շփումներից» հետո վաճառքների ավելացումը խոսում է սպառողի հետ կայացած երկխոսության մասին:

«ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը խոսել է մարքեթինգային հաղորդակցությունների կարևորության մասին:


Loading...