15:50   12-01-2023
Հույսի ինդեքսը փոփոխվում է. Հայաստանում 2023-ին այն ձգտում է պլյուսի. «Միքս մարքեթինգ»
Թողնել մեկնաբանություն

«Միքս մարքեթինգ» հաղորդման տարվա առաջին թողարկումը կրկին հարցումների մասին է: Gallup ասոցացիան այն իրականցնում է բոլոր ներկայացուցիչ երկրներում: Հայաստանյան ներկայացուցիչ «Էմ Փի Ջի»-ն բացառություն չի: Հարցումը կոչվում է End Of Year, որը այսպես ասած ամփոփում է տարին` անդրադառնալով նաև գալիք տարուն: Մասնակիցների թիվը այս անգամ հատել է 35000-ի շեմը, որի ընտրանքային սխալը 3-5 միջակայքում է: Առաջին հարցը վերաբերում է հույսի ինդեքսին` ինչպիսին կլինի գալիք տարի ավելի լավը, ավելի վատը, թե այնլիսին, ինչպիսին նախորդն էր:

Loading...