Ինչ մասնաբաժին ունի շուկայում այս կամ այն ապրանքը. հասարակական կարծիքի քանակական ինֆորմացիան թույլ է տալիս նաև նման տեղեկություն պարզել: Սոցիալական հարցումների դաշտը լայն է: Դրանք կարող են նաև բիզնես նպատակներ հետապդնել: Հարցում անցկացնող ընկերությունը պարտավոր է բացահայտել պատվիրատուի բուն նպատակը: Պետք է հասկանալ թե ինչին է ծառայելու իր աշխատանքը: Հաջորդ քայլը թիրախային լսարանն ուրվագծելն է: Հարցումը պետք է բացահայտի հենց նրա հետաքրքրությունների դաշտը:
«ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը խոսել է սոցիալական հարցում կազմակերպելու նրբություններից: