17:03   05-07-2021
Ինչպես է չափվում հասարակության կարծիքը. Թելեգրամից մինչև իրական սոցիալական հարցումներ.«Էստի համեցեք»
Թողնել մեկնաբանություն

Ինչ մասնաբաժին ունի շուկայում այս կամ այն ապրանքը. հասարակական կարծիքի քանակական ինֆորմացիան թույլ է տալիս նաև նման տեղեկություն պարզել: Սոցիալական հարցումների դաշտը լայն է:  Դրանք կարող են նաև բիզնես նպատակներ հետապդնել: Հարցում անցկացնող ընկերությունը պարտավոր է բացահայտել պատվիրատուի բուն նպատակը: Պետք է հասկանալ թե ինչին է ծառայելու իր աշխատանքը:  Հաջորդ քայլը թիրախային լսարանն ուրվագծելն է:  Հարցումը պետք է բացահայտի հենց նրա հետաքրքրությունների դաշտը:

«ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը խոսել է սոցիալական հարցում կազմակերպելու նրբություններից:

Loading...