14:00   20-06-2022
Մարքեթինգային հետազոտություններ.միֆեր և իրականություն. «Էստի համեցեք»
Թողնել մեկնաբանություն

Մարքեթինգային հետազոտությունների և առհասարակ մարքեթինգի հանդեպ շատերն այսօր էլ թերահավատորեն են տրամադրված: Դրան զուգահեռ նաև շրջում են տարբեր միֆեր հատկապես մարքեթինգային հետազոտությունների հետ կապված:

Մասնավորապես շատ արտադրողներ համոզմունք ունեն, որ հետազոտություններն ու հարցումներն  անհրաժեշտ չեն, քանի որ իրենց մասնագետներն ավելի լավ են տեղեկացված, քան սպառողը: Մինչդեռ դա այդպես չէ:

Ժամանակակից հասարակությունը իր վարքագծով, մտածելակերպով և ճաշակով շատ արագ է փոխվում: Այդ ամենը հասկանալու և ինչու չէ, կառավարելու համար էլ տնտեսվարողը պետք է անընդհատ կապի մեջ լինի իր պոտենցիալ հաճախորդի հետ:

Տարօրինակ կարող է թվալ, բայց հաճախ  սպառողը կարող է կիրառել արտադրանքը ոչ այնպես, ինչպես արտադրողն է մտածում: Օրինակ՝ մանկական սնունդ՝ խյուսեր, մրգային պյուրեներ արտադրող մի կազմակերպություն, հետազոտության արդյունքում պարզել էր, որ իր արտադրանքն օգտագործում են նաև ատամների հետ խնդիր ունեցող տարեցները և բրեկետ կրողները:

Հաջորդ միֆն  այն է, թե մեկ հետազոտություն պատվիրելով, կարելի է ստանալ բացառապես բոլոր հարցերի պատասխանը:

«ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցն այս անգամ խոսել է մարքեթինգային միֆերի մասին:

Loading...