14:10   04-05-2023
Գովազդը միայն վիզուալը չէ. կարիք կա ուսումնասիրել լսարանն ու նրա հոգեբանությունը. «Բիզնեսի անատոմիա»
Թողնել մեկնաբանություն

Ըստ գործունեության ոլորտի առանձնահատկությունների՝ մարքեթիգային մոտեցումներ կարող են լինել տարբեր, հետևաբար ունենալով տարբեր արդյունքներ: Մարքեթինգի ոլորտի փորձագետ Նանա Մարդոյանի հետ զրուցել ենք ստեղծագործական գործակալությունների (Creative Agency), ֆինտեք (Fintech), B2B, B2C, ինչպես նաև շահույթ չհետապնդող ընկերությունների մարքեթինգային գործունեության առանձնահատությունների մասին:
Զրուցի ընթացքում անդրադարձ ենք կատարել նաև COAF ընկերության մաքեթինգային գործունեությանը:

Loading...