16:53   17-08-2023
Ինչպե՞ս վերահսկել դրամապանակի պարունակությունը. «Միքս մարքեթինգ»
Թողնել մեկնաբանություն

Երբ խոսքը վերաբերում է վաճառքներին՝ պետք է երկկողմանի քննությունը անցկացնել: Նախորդ հաղորդումների ընթացքում հաճախ է խոսվել, թե վաճառքի կենտրոնները ի՞նչ ռազմավարություն իրականացնեն մեծացնելու իրենց եկամուտները:
Այս անգամ հերթը հաճախորդներինն է: Կարևոր է չտրվել պահի ազդեցությանը և մարքեթինգի զոհ չդառնալ: Չնայած մարքեթոլոգների հնարքներին՝ պետք է բոլորս ավելի ուշադիր և խնայող լինենք: Իմպուլսիվ գնումները չմտածված են և «ոտքի վրա»: Գայանե Դաջունցը խորհուրդներ է տալի. ի՞նչ անել, որպեսզի խուսափել գումարի ավելորդ վատնումից:

Loading...