Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ազգային պարկերի կոմերցիալիզացիա. երբ գյուղացին կուշտ է, իսկ անտառը՝ անվնաս. «Էստի համեցեք»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Երբ գյուղացին կտրում է անտառը՝ ընտանիքը կերակրելու համար, նա լուծում է բացառապես այսրոպեական խնդիր. երկարաժամկետ հատվածում նա ինքն իրեն, իր ընտանիքին ու մեզ բոլորիս կանգնեցնում է բնապահպանական աղետի առաջ: Որպեսզի և՛ գյուղացին կուշտ լինի, և՛ բնությունը չտուժի, անհրաժեշտ է որպեսզի իրականացվի հատուկ պահպանվող տարածքների գրագետ կոմերցիալիզացիա: Հեծանիվ հորինել պետք չէ. աշխահում հաջողությամբ գործում են ամենատարբեր բիզնես մոդելներ, որոնք միաժամանակ լուծում են և՛ բնապահպանական, և՛ սոցիալական խնդիրներ: Այդպիսի մոդելները Հայաստանում տեղայնացնելու համար Մարքեթինգի հայկական ասոցիացիան և Բնապահպանության նախարարությունը ստորագրել են հուշագիր, որը «Էստի համեցեքի» այս թողարկմանը կներկայացնեն Մարքեթինգի հայկական ասոցիացիայի նախագահ Արամ Նավասարդյանը և Ասոցիացիայի փորձագետ Դավիթ Խումարյանը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan