Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Պետք է արդյո՞ք մարքեթինգը «խառնվի» արտադրական պրոցեսին. «Էստի համեցեք»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Երբ ասում ենք, որ մարքեթինգն ամենուր է՝ չենք չափազանցնում: Առանց մարթեքինգի որևէ ոլորտ չի «աշխատում»: Հաճախ մենք խոսում ենք արդեն պատրաստի ապրանքի կամ ծառայության մարքեթինգային նրբությունների մասին, իսկ պետք է արդյո՞ք մարքեթինգը նախաարտադրական կամ արտադրական փուլում: Թեմայի մասին մեկ համաշխարհային ընկերության օրինակով պատմում է «Էստի համեցեք» հաղորդաշարի հեղինակ Արամ Նավասարդյանը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan