Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Սև ուրբաթ. ինչպե՞ս են մարքեթոլոգները մեզ համոզում շատ փող ծախսել. «Էստի համեցեք»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Ամանորյա զեղչերը, Սև ուրբաթները բարեգործություն չեն, դրանք ստեղծել են մարքեթոլոգները՝ հստակ խնդիրներ լուծելու համար: Նրանք գիտեն սպառողի հոգեբանությունը և «խաղում են» դրա վրա: Նրանք մեզ համոզել են զեղչի ժամանակ գնել մի բան, որը նույն գնով ու նույն որակով գուցե սովորական՝ ոչ զեղչային օրերին չէինք գնի: Ի՞նչն է ստիպում մեզ մեծ գնումներ կատարել  «սև ուրբաթներին» ու տոնական օրերին: Պատմում է Արամ Նավասարդյանը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan