Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ո՞վ և ինչպե՞ս է ազդում մեր՝ գնում կատարելու որոշման վրա. մերչենդայզինգը՝ որպես վաճառքի արվեստ. «Բիզնեսի անատոմիա»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Երբևէ մտածե՞լ եք, թե ինչու՞ են առաջին անհրաժեշտության ապրանքները գտնվում խանութի մուտքից առավելագույնը հեռու հատվածում, կամ ինչու՞ են դարակներում ապրանքները շարվում աչքին հավասար բարձրությամբ, ինչու՞ է մեր՝ մսամթերք գնելու որոշման շանսը բարձրանում լավ լուսավորված վաճառակետում, իսկ խմիչք գնելու հավանականությունը՝ կանաչ կամ շագանակագույն սրահում: Մեզ ամեն քայլի դրդում են գնում կատարել՝ անգամ երբ մենք չունենք տվյալ ապրանքի անհրաժեշտությունը: Ըստ վիճակագրության, սպառողների կողմից գնումների 2/3-ի որոշումը կատարվում է իմպուլսիվ՝ պահի ազդեցությամբ, հենց դարակաշարերի առաջ: Ինչպե՞ս են մեզ «ստիպում» կամ «համոզում» գնում կատարել. մերչենդայզինգի ոսկե կանոնների մասին զրուցել ենք սոցիոլոգ, ԵՊՀ դասախոս Լիլիթ Շաքարյանի հետ:

ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ
21Օգոստո
Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan