Chat with us, powered by LiveChat
Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

CRM. ի՞նչ պետք է իմանա բիզնեսն իր հաճախորդի մասին. «Էստի համեցեք»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Վաղուց անցել են ժամանակները, երբ հաճախորդն էր լոյալ բիզնեսին, 21-րդ դարում բիզնեսը պետք է լոյալ լինի իր հաճախորդին, իմանա նրա բոլոր պահանջներն ու ներկայացնի դրանք բավարարող ապրանք ու ծառայություն: Ի՞նչ է CRM-ը, ինչպե՞ս է այն աշխատում և ինչպե՞ս կարող է CRM գործիքների գրագետ կիրառումը նպաստել բիզնեսի աճին:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan