Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ինչպես սուրճը դարձավ ապրանքանիշ. «Starbucks»-ի ֆենոմենը. «Էստի համեցեք»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

«Starbucks» սրճարանների ցանցի ֆենոմենը մշտապես մարքեթոլոգների հետաքրքրության կենտրոնում է: Սրճարանների բազմազանության մեջ «Starbucks»-ը կարողացել է դառնալ ամենահաջողակներից մեկը: Ճիշտ իրականացված մարքեթինգի շնորհիվ այսօր «Starbucks» սրճարանների ցանցը, իբրև ապրանքանիշ, գերազանցում է տեխնիկայի արտադրությամբ զբաղվող շատ ընկերություների: Առանց հենակի անհարմար ու կոշտ աթոռներ ունեցող «Starbucks»-ում երկար նստելը հարմարավետ չէ, և դա ևս մարքեթինգային քայլ է, որն ուղղված է հաճախորդների հերթերից խուսափելու համար: Այսօր «Starbucks» սրճարանների ցանցը ներկայացված է աշխարհի շուրջ 75 երկրում: Ի՞նչը դարձրեց «Starbucks»-ն այդչափ տարածված, համեղ սու՞րճը, թե՞ ճիշտ շուկայավարությունը: Այս ամենի մասին պատմում է «ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan