Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Գիտե՞ս դիմացի խանութում ինչ եմ տեսել... ի՞նչ անել, որ ձեր ապրանքի մասին սկսեն խոսել. «Էստի համեցեք»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Ժամանակակից մարքեթինգն ունի արդյունավետ նորագույն գործիքներ, բայց դրանք չեն բացառում հնագույն շուկայավարության մեթոդները, որոնցից մեկը «սարաֆանային ռադիոն» է: Շատերի համար տարօրինակ թվացող այս տերմինի հիմքում իրականում հին ու բարի «հաճախորդը հաճախորդ է բերում» սկզբունքն է: Պարզապես լավ մատուցվելիք ծառայության ու ապրանքի գովազդով հաճախ ակամայից զբաղվում են դրանց սպառողները՝ իրենց շրջապատին պատմելով այդ մասին: «Սարաֆանային ռադիոն» առավել լավ է աշխատում նորարարական լուծումներ ունեցող բիզնեսում, քանի որ շուտ և հեշտ է գրավում սպառողին: Սակայն աշխարհի չափ հին այս գաղափարը կարող է ունենալ նաև հակառակ էֆֆեկտ, եթե այն չգոհացրեց սպառողին:

Ի՞նչ է «սարաֆանային ռադիոն» և ինչպե՞ս այն աշխատեցնել. այս ամենի մասին պատմում է «ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan