Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Նոր մարքեթինգը նոր կորոնավիրուսից հետո. ի՞նչ կփոխվի բիզնեսի վարման կանոններում. «Էստի համեցեք»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Կորոնավիրուսի համավարակի ու տանը մնալու ֆոնին ակտիվորեն խոսվում է այն մասին, որ աշխարհն այլևս առաջվանը չի լինելու: Արդեն հիմա բիզնեսի համար իրավիճակը առաջվանը չէ, հետևաբար պիտի փոխվեն նաև մարքեթինգային գործիքներն ու մոտեցումները: Ակնհայտ է մի բան՝ մեկուսացման շրջանում առաքում իրականացնող խանութներն ամենահեշտը դուրս կգան փակուղուց: 

«ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը կիսվում է համավարակի պայմաններում սեփական ընկերության աշխատելաոճի փորձով և ներկայացնում բիզնեսի համար առաջիկա բարդ շրջանում սպասվելիք հնարավոր փոփոխությունները:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan