Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

SMM-ը ճգնաժամի պայմաններում.«Բիզնեսի անատոմիա»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Համաշխարհային ճգնաժամի պայմաններում փոխվել են բիզնես գործընթացները, փոխվել է սպառողի վարքագիծը և, ըստ այդմ, փոխվել է մարքեթինգը:

Բիզնեսի մի մեծ հատվածի օնլայն դառնալը բարձրացրեց սոցիալական մեդիաներում մարքեթինգի (SMM) պահանջը՝ միևնույն ժամանակ առաջ բերելով մի շարք մարտահրավերներ մասնագետների համար: Մասնավորապես, եկամտի կրճատումը ստիպեց մարդկանց ծախսել միայն առաջին անհրաժեշտության ապրանքների վրա, հետևաբար հարց է առաջանում՝ ինչպե՞ս «ստիպել» հաճախորդին գնել, ասենք, ականջակալ: Ինչպե՞ս են փոխվել SMM գործիքներն ու ռազմավարությունը պանդեմիայի պայմաններում: «Բիզնեսի անատոմիա» հաղորդաշարի այս թողարկմանը զրուցել ենք SSB Company հիմնադիր, SMM, մեդիա և սոց.մեդիա հետազոտությունների փորձագետ Տարոն Պապիկյանի հետ:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan