Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ուսուցչի նվիրյալ տեսակի մասին. «Հայու տեսակ»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Եթե ուսուցիչը, դասարան մտնելիս, իր դասախոսից ստացած գիտելիքը հրացանի նման միակողմնի կրակի ու իր պարտքը համարի կատարված, ապա նա երբեք չի դառնա իմաստուն ուսուցիչ: Իր իսկ արձակածը պետք է վերադառնա իրեն վերալիցքավորելու, յուրաքանչյուր խոսքի մեջ իմաստավորում պետք է դնի: Միայն այդ դեպքում նա կդաստիարակի հայ քաղաքացու: Այն ուսուցիչները, որոնք մի փոր հաց վաստակելու համար են մտնում դպրոց՝ այլ աշխատանք չունենալու պատճառով, չեն կարող կրթել հայ քաղաքացուն, արարել հայոց կրթահամակարգը: Միայն խենթ նվիրյալները կարող են դառնալ կապող կամուրջ՝ վաղվա քաղաքացու և մեր արժանապատվությունն ու հպարտությունը կերտող պատմական երևույթների միջև: Գագիկ Գինոսյանը լեզվաբան Դավիթ Գյուրջինյանի հետ քննարկել են այսօրվա կրթական համակարգն ու դրա առաքելությունը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan