Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Private label. արտադրված է սուպերմարկետում.«Էստի համեցեք»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Private label կամ մասնավոր ապրանքանիշ. երբ սուպերմարկետը վաճառում է այլ ընկերության արտադրանքը՝ սեփական բրենդի անունով ու փաթեթավորմամբ: Private label-ի կարևոր առավելությունը մոտ 30 տոկոսով էժան գինն է: Սա դեռևս չիրացված հնարավորություն  է մեր սուպերմարկետների համար, բայց համաշխարհային առևտրային ցանցերը մեծ մասշտաբով կիրառում են մասնավոր ապրանքանիշի գաղափարը: Private label-ը՝ արտադրողի, վաճառողի ու սպառողի դիտանկյունից «Էստի համեցեքի» այս թողարկմանը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan