Chat with us, powered by LiveChat
Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Հաճախորդ կորցնելու ուղեցույց կամ սխալ մարքեթինգը Facebook-ում. «Էստի համեցեք»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Ես ներկրում եմ ապրանք, որը միշտ չէ որակյալ, միշտ չէ հարմար գնային առումով, ես չեմ արտադրում սեփական ապրանքը, ուղղակի միջնորդ եմ Քո և ամերիկա/չինա/թայլանդական արտադրողների միջև: Դու ունես հնարավորություն անմիջապես նույն արտադրողից ավելի լավ գին/որակ համադրությամբ նույն ապրանքը գնել, բայց... դու պարտավոր ես գնել իմ խանութից, որովհետև, հակառակ դեպքում, դու հայրենասեր չես, չես նպաստում հայրենական ներկրողին:

Վերջին օրերին Facebook սոցցանցում տարածված նմանօրինակ բովանդակությամբ հաղորդագրությունը շատերն են հիշում, «Էստի համեցեքի» այս թողարկմանը Արամ Նավասարդյանի հետ քննարկել ենք սոցցանցերում վատ մարքեթինգի օրինակները:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan