Chat with us, powered by LiveChat
Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ինչպե՞ս վրացիները նվաճեցին եվրոպական ու չինական գինու շուկաները. «Էստի համեցեք»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Վրացական գինիների վրա Ռուսաստանի էմբարգոյից հետո (2006 թվական) վրացական շուկայում ժամանակավոր ճգնաժամ էր: Բայց վրացիները կարողացան շատ արագ կողմնորոշվել ու հասկանալ, թե ինչպես է հնարավոր նվաճել այլ շուկաներ՝ լրացնելով ռուսական հսկայական շուկայի բացը (արտահանման մոտ 80%): Արդյունքում, վրացի գործարարները փոխեցին գինու մշակույթը՝ այն պարզապես խմիչքից վերածելով գաղափարի ու բարձրացնելով որակը: Ինչպե՞ս վրացիները կարողացան վրացական գինին բրենդ դարձնել նաև եվրոպական ու չինական շուկաներում: «Էստի համեցեքի» այս թողարկմանը Արամ Նավասարդյանը հյուրընկալել է վրացական «ԳԱՄԱ» մարքեթինգային ընկերության տնօրեն Ինգա Փոցխիշվիլիին:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan