Chat with us, powered by LiveChat
Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Լոյալ բրե՞նդ, թե՞ լոյալ սպառող. ի՞նչ է պահանջում ժամանակակից աշխարհը. «Էստի համեցեք»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Ժամանակին ասում էին, որ սպառողն է լոյալ բրենդին, հիմա այլ տենդենց է՝ բրենդն է լոյալ սպառողին: Հետևաբար անհրաժեշտ ու պարտադիր է ճանաչել սեփական հաճախորդին: Առանց դրա դու չես կարող իրականացնել ճիշտ մարքեթինգային քաղաքականություն, ճիշտ գովազդային արշավ ու վաճառքի ռազմավարություն: Ինչպե՞ս ճանաչել սպառողին, ինչպե՞ս հասկանալ նրա պահանջն ու լինել լոյալ: Մանրամասները՝ «Էստի համեցեքի» այս թողարկմանը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan