Chat with us, powered by LiveChat
Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Որո՞նք են Հայաստանի շուկայի մարքեթինգային առանձնահատկությունները. «Էստի համեցեք»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Մարքեթինգային ամեն գործիք չէ, որ աշխատում է Հայաստանում ու ամեն գործիք չէ, որ նույն արդյունքը կարող է տալ, ասենք, Հայաստանում, Ճապոնիայում և Բրազիլիայում: Յուրաքանչյուր շուկա առանձնահատուկ է, բայց հաճախ դրա մասին մոռանում են ու ստանալով վատ արդյունք, ասում են՝ «դե մարքեթինգ արեցինք, չաշխատեց»: Նույնն է, թե վիրահատություն անես՝ առանց ախտորոշման ու սխալ գործիքներով, հետո ասես, դե հիվանդը չապրեց: Հայաստանում մարքեթինգի առանձնահատկությունների մասին մանարմասն «Էստի համեցեքի» այս թողարկմանը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan