Chat with us, powered by LiveChat
Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ծիրանի չբացահայտված պոտենցիալը. ինչպե՞ս ծիրանը դարձնել Հայաստանի բրենդը. «Էստի համեցեք»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Հունաստանում օդանավակայանի Duty free-ում մի ամբողջ բաժին կա՝ նվիրված ձիթապտղին ու դրա «հարակից» 70-ից ավելի ապրանքատեսակներին: Հույները ձիթապտուղը դարձրել են ազգային բրենդ: Հայկական ծիրանից երկու անգամ ավելի շատ ապրանքատեսակ կարելի է պատրաստել ու դրանցով ծիրանը դարձնել ճանաչելի բրենդ աշխարհում. ծիրանի տուրերից մինչև բազմատեսակ չրեր, ապերիտիվ ու օղի, օճառ ու քսուկներ, հյութեր ու դեղամիջոցներ, որոնք կլինեն արտահանվող: Բայց մենք սահմանափակվում ենք մի քանի ապրանքատեսակով, երբեմն էլ ստացվում է այնպես, որ մեր «ազգային» միրգն անգամ ներկրված մրգերից է թանկ լինում: Ինչպե՞ս ճիշտ կազմակերպել ծիրանի բրենդավորումն ու մարքեթինգը և այն դարձնել ազգային բրենդ. թեմայի մասին մանրամասն՝ «Էստի համեցեքի» այս թողարկմանը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan