Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Երկնիշ տնտեսական աճ՝ չինացի զբոսաշրջիկների շնորհիվ. ինչպե՞ս փախցնել տուրիստական բիզնեսի «չինական ջեքփոթը». «Բիզնեսի անատոմիա»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Չինաստանի արտագնա զբոսաշրջության շուկան աշխարհում ամենամեծն է, 2016 թվականին ավելի քան 100 մլն չինացի զբոսաշրջիկ է եղել ամբողջ աշխարհում: Շատ պարզ հաշվարկով, եթե անգամ այդ թվի առնվազն 1%-ն ուղղենք Հայաստան, ապա մենք շոշափելի տնեսական աճ կունենանք: Չինացի զբոսաշրջիկներն աշխարհում ամենահարուստն են, նրանք շատ սպեցիֆիկ են, ունեն յուրահատուկ պահանջներ:  Չինացիներին հետաքրքիր է մեր տարածաշրջանը, նրանք չեն զլանում ու հասնում են Վրաստան, և պատճառն ամենևին էլ ծովի առկայությունը չէ: Բայց Հայաստանն անծանոթ է նրանց: Հետևաբար մենք նախ խնդիր ունենք հենց Չինաստանում հանրայնացնել Հայաստանը, այնուհետ այստեղ ստեղծել նրանց համար հարմար գոտի: Ասվածն ամբողջությամբ իրատեսական է, և հենց դրան է ուղղված Panda Trip ծրագիրը: Ծրագրի հեղինակ, Կոնֆուցիոսի ինստիտուտի տնօրեն Գոռ Սարգսյանի համոզմամբ, մենք ունենք այն ամենը, ինչը հետաքրքիր է չինացի զբոսաշրջիկներին: Ինչպե՞ս և ինչու՞ է պետք գրավել չինացիներին. թեմայի մասին մանրամասն՝ «Բիզնեսի անատոմիա» հաղոդաշարի այս թողարկմանը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan