Chat with us, powered by LiveChat
Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ինչպե՞ս են մեզ համոզել վճարել շշալցված խմելու ջրի համար. «Էստի համեցեք»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Հայաստանն ու Վրաստանն այն եզակի երկրներից են, որտեղ կարելի է ծորակը բացել ու ջուր խմել: Բայց հենց այս երկու երկրում է, որ շատ զարգացած է շշալցված խմելու ջրի շուկան: Հարց է առաջանում, ինչու՞ և կարևորը ու՞մ համար են արտադրողները շշալցնում ջուրը, ինչպե՞ս են նրանք մրցակցում, երբ վաճառում են գրեթե նույն ապրանքը, որը ոչ միայն չունի ակնհայտ տարբերություն, այլև կա յուրաքանչյուրի տանը: Ավելին, և՛ Հայաստանում, և՛ Վրաստանում ըմպելիքի շուկայում ամենադիմանիկ աճը հենց շշալցված խմելու ջրինն է: «Էստի համեցեքի» այս թողարկմանը հաղորդման հեղինակ Արամ Նավասարդյանը և վրացական «ԳԱՄԱ» մարքեթինգային ընկերության տնօրեն Ինգա Փոցխիշվիլին վերլուծել են հանքային և չգազավորված ջրի հայկական ու վրացական շուկաները:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan