Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

ANIX. քո ընկերության սպասարկման բաժնի վիրտուալ աշխատակիցը. «Բիզնեսի անատոմիա»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Պատկերացրեք՝ դուք ունեք աշխատակից, որին պետք չեն հանգստյան օրեր ու ժամեր, աշխատավարձ, նա երբեք չի հոգնում, չի տրտնջում և սիրով ու ժպիտով պատասխանում է ձեր հաճախորդներին հուզող հարցերին: Սպասարկման բաժնի իդեալական աշխատակից է: Դուք, իհարկե, կխախտեիք Աշխատանքային օրենսգիրքը, եթե նման պայմաններ առաջադրեիք ձեր աշխատակցին, բայց նկարագրված սցենարը բոլորովին իրական է, եթե ձեր «աշխատակիցը» ANIX-ն է: Այն ցանցային միջավայրում աշխատող արհեստական բանականությամբ վիրտուալ օգնական է, որն ավտոմատացնում է հաճախորդների սպասարկումը՝ կրճատելով իրական աշխատակիցներին հասնող զանգերի քանակը: Ի դեպ, ANIX ստարտափը շահել է Sevan Startup Summit 2017-ի գլխավոր մրցանակը՝ 8000 դոլարը: Այն մասին, թե ինչպե՞ս է արհեստական բանականությունը հետզհետե մուտք գործում մեր իրականություն և ի՞նչ խնդիրներ է այն լուծում «Բիզնեսի անատոմիա» հաղորդաշարի այս թողարկմանը զրուցել ենք ANIX ընկերության համահիմնադիր Արթուր Ներսեսյանի հետ:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan